I´m back......

Halloj!
Nu är jag här igen! Men det dröjer ju mellan varven. Har haft fullt upp med annat ett tag och har inte orkat bry mig så mkt om bloggen. Men det betyder inte att det varit stiltje i syrummet, tvärtom, jag har sytt en hel del faktiskt.
Här kommer lite bilder på några dockkläder som jag sydde till tjejernas dockor tidigare i våras......


Poncho med huva, regnkläder, ridkläder, dopklänning och ballerinadräkt.
Behöver jag säga att tjejerna var mer än nöjda och att dockorna varit favoritleksaken ett bra tag här hemma?

Jag tar emot beställningar efter egna önskemål.....
Pris för dockkläderna ligger på mellan 150-250 kr beroende på hur mkt jobb det är och vilket tyg som önskas.
See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0