Fynd från Brödet och fiskarna!

I dag åkte jag förbi Brödet och fiskarna på väg hem från jobbet. De brukat ha varierat utbud på textiler i olika former. I bland hittar man ingenting man gillar och ibland kan man göra riktiga fynd. Det gjorde jag idag:)


Härligt påslakarn i rosa, vitt och orange 30 kr


Härligt påslakarn i gröna nyanser 30 kr


Påslakarn i gult och orange 30 kr

Massor av tyg för billig penning:)

Än så länge har jag ingen plan för dessa tyger men jag gillar verkligen färgerna! Kanske det blir en klänning till tjejerna eller ett kuddfodral eller en nessesär eller nåt annat skoj. Kom gärna med förslag!

Vem vet...kanske jag säljer en del av tyget vidare på tradera. Retrotyger brukar vara uppskattade där:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0