Första mössbeställningarna av nya tygerna.......

Ja nu är de första mössorna av de nya tygerna färdiga. Alla är beställda men min äldsta dotter fick ställa upp som fotomodell:)

         
Igelkottetyget blev en beställning till en av kusinerna (5-åring)........

         
.....likaså kameltyget (7-åring).

         
Robotmössan är till min arbetskompis son. Han var tydligen väldigt bestämd över vilket tyg hans mössa skulle ha:) Kul när barn har egen vilja:)


Denna mössa har ingen ägare ännu men jag funderar på om det ska få bli min alldesles egna. Trots att jag har sytt mössor ett tag nu så har jag faktiskt inte sytt nån till mig själv ännu (som jag fått behålla). Jag gillar tyget, både mönstret och kvalitén.

Ja nu har ni fått en liten inblick hur just Er mössa kan se ut.....om ni beställer en såklart:)

Mössorna kan beställas i alla storlekar från nyfödd till vuxen. Alla människor är ju dock olika så om du är osäker så ange gärna omkrets på huvudet som ska ha den:) Ålder går också bra, då vet jag ungefär. Mina mönster är "åldersindelade".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0