Priser

Om ni hittar något ni gillar får ni gärna höra av er. Jag syr även saker på beställning efter egna önskemål.
Tänkte skriva ner mina ungefärliga priser på det jag syr så ni har något att referera till=)

(Detta inlägg ska egentligen ligga ute i marginalen men eftersom jag inte lyckas få till det just nu så får det bli så här i stället).


Mössor
 
Köp en för 95kr eller två för 170kr

Solhatt
 
120 kr/st

Pannband (ingen bild ännu, ska fixa det)
50 kr/st

"Dagiskasse"
 
Stor 170 kr                 Liten 140 kr

Tetranessesär

Minsta storlek 60 kr (15x30cm)
Ökar med 10 kr /storlek

Detta är bara ett litet urval. Har ni egna ideer på saker ni vill ha så är det bara att höra av sig så får vi se vad vi kan hitta på=). Jag kommer fortlöpande att lägga ut saker som jag syr så håll koll!

Maila mig gärna på [email protected] eller ring 0736-552359


Kommentarer
Postat av: Eva B

Hurra hurra, jag hittade din blogg via Sysidan!

Jag är verkligen förtjust i dina alster!!

Lade till dej som vän på Sysidan :-)

2010-06-01 @ 09:34:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/fenuril

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0