4-års present till dagiskompisen

Nu är det länge sen jag skrev nåt igen men så kommer det nog att vara med denna blogg. I bland blir det mer skrivet och ibland mindre. Men det händer saker hela tiden här hemma..... I går hade en dagiskompis kalas. Jag tror dock att hon fyller år runt midsommar. Eftersom min tjej är galen i hattar och väskor så tänkte jag att hennes kompis säkert oxå är det=) Sagt och gjort...jag sydde denna hatt och väska till henne i present. Jag tror (och hoppas) att den blev uppskattad!



 

Kompisen fick även såpbubblor och klistermärken av oss. Sen bjöd hon på gott fika bestående av bullar, chokladbollar och marängswisch. Mums!! Därefter var det fri lek och fiskdamm. Mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0