Lite sömnadsstrul idag!

Det har varit lite trögt med sömnaden den senaste veckan. Däremot är huvudet fullt av idéer som väntar på att bli verklighet. I dag skulle jag då göra slag i saken och förverkliga några av dem. Meeen det gick inget vidare. Allt som kunde gå fel gjorde det. Min sprättkniv har blivit flitigt använd idag. Först skulle jag sy en "dagiskasse" och då blev kantbandet runt handtaget jättefult så det var bara att börja om. Att bandkanta är inte min största talang precis. Därefter skulle jag sy yttterligare en solhatt fast i trikåtyg denna gång. Huga!! Knöligt är bara förnamnet! Gjorde ej klar hatten ens, jag blev så arg på allt strul. Jag ska försöka ta nya tag i morgon. Om jag hinner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0