ÅSA!! Jag saknar dig så!

Idag är det två år sedan min bästa vän Åsa gick bort efter en tids sjukdom och läkarslarv. Jag orkar inte gå in djupare på orsaken men om hon hade fått rätt medicin från början så hade hon fortfarande funnits i livet.
Jag saknar henne oerhört mycket och tänker på henne ofta. Hennes son Melvin är lika gammal som min äldsta tjej. Vi höll alltid ihop. Hade hästarna i samma stall, åkte på semester tillsammans, fick barn samtidigt mm mm. Det känns fortfarande helt overkligt att hon inte finns hos oss längre. Men hon finns i mitt hjärta tillsammans med alla glada minnen. Åsa var en underbar männsiska, alltid glad och positiv trots motgångarna som hon hade på slutet av sitt liv. ÅSA! Rest in peace! I love you forever!   
   

Kommentarer
Postat av: Sofia Strandlund

Ja jag saknar henne så. Det är så fruktansvärt jobbigt att inse att hon inte finns hos oss längre. Kan inte tro det o orkar inte försöka det heller. Älskade Åsa som alltid var så glad o tapper. Saknar Åsa o alla hennes härliga vänner som hon hade o berättade så mkt om.

2010-09-14 @ 11:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0