Hopplöst ouppdaterad!

Hej allla semesterfirare och arbetsmyror!

Nu har jag bara en vecka kvar på semestern för den här gången.....regnet fullkomligt öser ner vilket känns lite tråkigt. Men jag ska inte klaga. Sommaren har varit superbra, första veckorna hade vi strålande sol med mycket badande. Vi har renoverat en del hemma samt varit i väg till Falkenberg en vända. Sen har vi hunnit med Kolmården, Stockholm, ridläger på Stora Ekeby och massor av besök på Ängsö.
Jag har däremot legat ganska lågt med allt syende. Känns inte så inspirerande att sitta inne och sy när solen skiner. Men nu drar ju snart mössässongen igång igen och då hoppas jag på att få fullt upp igen:)

Köp en mössa för 95 kr eller två st för 170 kr!

Det har ändå blivit några saker sydda i sommar. Bilder kommer här:)


Solhatt till min moster


Tetranessäsär till Elins mamma


"Kjol" till diskbänken på Ängsö

Som du märker är det inga saker som jag behåller själv av det jag nyligen sytt. Det känns iof kul att folk gillar det jag gör. Om du har önskemål om något du vill ha sytt är det bara att höra av dig:)

Jag ska försöka att uppdatera oftare framöver......
Tack och adjö...metspö

Kommentarer
Postat av: irenme gunnarsson

Stilig hatt Jessan, mina grannar kände knappt igen mig när jag skred omkring i trädgården iklädd denna skapelse.

2010-08-18 @ 12:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0