Borttappad leverans.....

I veckan hände nåt tråkigt. Jag sydde en mössa till en tjej som hade gjort en beställning. Hon betalade in pengar på mitt konto enligt överenskommelse och mössan skickades iväg som ett brev. Efter några dagar får jag ett mejl från tjejen som säger att hon inte fått någon mössa. Mycket konstigt eftersom det bara brukar ta en, max två dagar innan leveransen anländer till mottagaren. Posten kan inte göra något åt saken eftersom brevet inte var rekomenderat. Så i fortsättningen så tar jag inget ansvar för postens slarv!! Om du beställer av mig får du själv välja hur paketet/brevet ska levereras. Jag skickar gärna rekomenderat men då mot en högre fraktkostnad.
Detta var första (och förhoppningsvis den sista) gången som detta hände mig och då har jag ändå levererat en hel del saker med posten tidigare.
Jag håller tummarna för att det inte upprepas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0